fredag 24 oktober 2008

F som i film, eller?

Igår skulle jag och min kära vän ha en filmkväll. Men istället så lurade han ut mig på öl, å vi blev fulla. Det var ju jätteroligt tills jag vaknade imorse. Hela dagen har vi, som två barnrumpor, gått och skyllt våran trötthet och huvudvärk på varandra. Vi är för lika varandra och har så kul ihop så att vi liksom aldrig vill gå hem. Vi är inte ett dugg rationella och vuxna tillsammans. Men det kanske är det som är så kul. Men det har ju varit värre, mycket värre. Tur att vi inte träffas så ofta. Jag tror att båda vi skulle gå under då.

2 kommentarer:

Kristina Nilsson sa...

ja.. det där med att flytta ihop i london vore liksom inte en bra idé för er.. kul för mig som kunde komma och hälsa på hela tiden och ha roligt och sedan åka hem till mitt "organiserade" liv, men inte nyttig för din skolgång honey. fast fan vad kul ändå...

Kristina Nilsson sa...

ff som i friends forever eller? ja det är ett frieds med där i alla fall vad jag minns..