lördag 11 oktober 2008

Bitchen talar

Natten på jobbet var inte alls till belåtenhet. Jag jobbade med en inkompetent jävla brud.
Vi har två bord, ett uppe och ett nere. Där uppe spelas det rock och där nere kommersiellt crap. Hon började där nere och skulle sedan byta av mig efter en timma ungefär. Det är så det funkar. Efter ca 1 h och 40 min började jag tröttna på den högljudda rockmusiken ganska rejält då jag också hade glömt mina öronproppar. Jag får en liten paus i spelet och tänker att jag ska gå ner och byta henne men upptäcker att hon tagit med sig nyckeln så att jag inte kan låsa in markerna.
Efter 2,5 h kommer jag loss. Hon står där nere och ursäktar att hon inte bytt mig för att kassaskåpet gått i baklås och hon inte ville lämna markerna. Till skillnad från min cashtray som sitter fast i bordet är hennes lös och går alltså att ta med sig. Så jag frågar om hon kanske inte kunde ha gjort det!! Ja det skulle jag ju ha kunnat, svarar hon. Vilken idiot! Hon har jobbat ett antal år men har inte listat ut det? Kändes mer som att hon kanske bara tyckte att det var skönt att sitta där det inte var så mycket spel. I vilket fall som helst så är hon en idiot. Då hon antingen ljuger eller verkligen inte har någon som helst koll.

3 kommentarer:

Kristina Nilsson sa...

ja jävlar Hanna vad härligt att du slipper det där snart!

Kristina Nilsson sa...

jag älskar marker förresten. Har jag sagt det. skulle vilja äga massa marker och bilda ett bollhav med dem hemma i ett helt rum. och sen simma runt i det hela dagarna.
eh, sa jag för mycket nu.. kanske. jag är ju inte helt normal

Kristina Nilsson sa...

kassaskåp, kassa skåp, kass as kåp, kas sa skåp, k assa skåp... aaahhh är det därifrån assa fick sitt namn. fan vad man kan komma på när man är en NÖRD