torsdag 27 november 2008

Coola killar

Gud så tråkig min blogg är. Jag är sämst på att uppdatera och när jag väl gör det får ni en bild på en grön och ful figur. Men i mitt inlägg i morse, eller snarare vid lunch så förökte jag förklara hur jag känner. Det är ingen ursäkt men som sagt ett försök att förklara mig.
Egentligen har jag ingen anledning att känna sådär. I måndags var jag på The Roots vilket var fantastiskt såklart. Ett gäng musiker som inte går av för hackor.
Igår var jag och intervjuade Mikael Sol för mitt personporträtt vilket också var väldigt trevligt. En tragikomisk figur. En 80-talist som inte alls är rädd för att blotta sig.
Nu har jag suttit och förökt att skriva ner allt. Det har gått ganska bra. 5500- tecken-bra i alla fall.Energin tog tyvärr slut sen. Så nu sitter jag här i skolan och bloggar. För trött för att göra nytta men för sällskapssjuk för att åka hem.


Inga kommentarer: